Освітня галузь трансформувалася хмарними технологіями: від електронної пошти вчителів до онлайн-платформ дистанційного навчання та інформаційних систем для учнів. Загальнодержавний карантин тільки прискорив цей процес – 14 класів основної і старшої школи Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 6 (ліцею № 6), який очолює Олександр Колесник, перейшли на платформу Google Classroom (прямий, зворотній зв’язок, оцінювання).
Google Клас – це безкоштовний сервіс для навчальних закладів, некомерційних організацій і користувачів з особистими обліковими записами Google. Він значно економить час педагогам, спрощує організацію навчання та спілкування із здобувачами освіти. Google Classroom надає можливість створювати уроки, презентаційні матеріали, перевіряти й оцінювати завдання в електронній формі. Окрім цього, сервіс надає можливість педагогам робити оголошення та миттєво створювати обговорення проблемних питань з учнями. Класи, які працюють в рамках Всеукраїнського проєкту «Інтелект України», долучені також і до сайту даного проекту, де науковцями та керівниками проєкту викладається значна кількість навчального матеріалу в різноманітних формах. Це і відео завдання, і презентаційні матеріали, і тести, і цікаві фізкультхвилинки та ін.
Для онлайн-тестування педагоги ліцею також активно використовують сайт «На Урок». Для проведення онлайн-уроків переважна більшість класів використовує платформу Zoom. Корисну інформацію для учнів і батьків адміністрація та педагоги викладають на офіційному сайті ліцею та в групі «Ліцей № 6» Facebook.
Педагогічний колектив ліцею № 6 намагається за допомогою сучасних дистанційних технологій виконувати усі планові види роботи: практичні, лабораторні, аудіювання, розвиток мовлення тощо, адаптувавши їх до можливостей дистанційного навчання. Адміністрація закладу чітко контролює процес виконання навчальних програм, складаючи електронний звіт по кожному предмету в кожному класі.
З усіх основних предметів здійснюється оцінювання (онлайн-тестування – автоматично; шляхом надсилання виконаних робіт на електронні адреси вчителів, через вайбер). Вчителі ведуть облік результатів. Також педагоги подають адміністрації ліцею електронні звіти по самоосвіті та здійсненню методичної роботи в період карантину (участь у вебінарах, веб-конференціях, проходження курсів підвищення кваліфікації, підготовку до уроків тощо).